søndag den 18. juli 2010

.... er tilbage igen. Sådan næsten da!!

Så fik jeg mig endelig taget sammen efter et par turbulente måneder med dårligdom sidst i graviditeten, en noget hasarderet fødsel (JAAA! Vi blev forældre igen d. 15. Juni kl 8.21 .... mere om det senere!!), uheld og en kraftig tilskadekommen mor (det er mig! osse mere om det senere!!), forsøg på - trods kvæstelser - at komme ind i en nogenlunde overkommelig hverdag og så *HEDEBØLGE*!!

Men nu tror jeg snart at jeg er ved at komme på fode med det hele, så jeg ka kigge forbi hos mig selv indimellem, og dele et par oplevelser med jer!!

Krea blir der nok ikke så meget af den nærmeste fremtid, men jeg håber snart at det blir ændret for der er masser af ideer der svirrer inde i mit hovede!!

Vi ses lige om lidt!!

Camilla

1 kommentar:

  1. Velkommen tilbage. Jeg har da virkelig også tænkt meget på dig!

    SvarSlet