tirsdag den 2. oktober 2012

Nyt igen...

Jeg blev pludseligt opmærksom på, at hele min blog her, var kommet til at handle om fotografi, hvilket jo er fint nok, da det er dét der beskæftiger mig rigtigt meget for tiden... Men navnet passede bare ikke virkeligt dertil.

Derfor har jeg valgt at flytte alle indlæggende om fotografi til en ny blog Objektivt set... hvor titlen passer LIDT bedre til indholdet.
Der vil jeg så forsøge at plante alt fotonørderiet og beskæftige mig med alt det andet her...

Dette betyder dog ikke, at denne blog skal blive en ren tekstblog. Det ville være en anelse for kedeligt. Men der er ingen grund til at "kede" nogle der ikke er interesserede i photoshop og fotografi med lange tutorials og den slags her.

Jeg håber at få folk til at læse med på begge blogs.
Jeg ville glæde mig over ethvert besøg og kommentar!

KH
Camilla

1 kommentar: