mandag den 8. december 2014

Nye tider

Jeg er nået til et punkt i livet, hvor der skal ske noget nyt.
Mit studie lakker mod enden og til sommer kan jeg forhåbentligt kalde mig selv for psykomotorisk terapeut.

Det betyder så samtidigt, at jeg skal igang med at tjene nogle penge. Fanden stå i de penge, men de er godt nok rare at have!

Derfor er jeg også gået igang med overvejelser mht hvordan jeg kan supplere min faglighed som PMT. Da jeg elsker alt det kreative, vil det jo være oplagt. Så i nat da jeg lå søvnløs pga fuldmånen var der gang i tankerne!!!

Jeg glæder mig til, at vise det nyeste af mine påhit frem. Men indtil videre er I nødt til at vente lidt med at se det hele, for det skal være en julegave!!
Så håber jeg bare den falder i god jord!!

Kan du gætte hvad det er??



Hvis alt går vel kommer der så nogle forskellige af den slags i butikken snart! :)

Det var alt for denne gang- så hej til jer allesammen. 
Forhåbentligt kommer der mere gang i "biksen" nu - for det har godt nok været tamt!! 

Jeg glæder mig i hvert fald!

9 kommentarer:

  1. Hey,My name is Pradana. Do you know or ever heard about Batik from Indonesia?
    I'm from "The world's Batik city". Jogja city, Indonesia.
    I'm sorry I don't know about Danish, so I'm writing with English.
    Nice to meet you.

    honbookstore.com

    SvarSlet
  2. Nice blog :)
    http://amfaceless.blogspot.com/2015/05/heels.html

    SvarSlet
  3. Nice blog.Thanks for sharing...
    Please check out my site hotmail_forgot_password.html

    SvarSlet
  4. click to investigate look at this now Discover More find find out here now internet

    SvarSlet
  5. accéder à ce site Web sacs à dos de créateurs de répliques jetez un œil à ces gars meilleurs sacs de répliques en ligne jetez un coup d'œil sur ce site Web réplique dolabuy

    SvarSlet