mandag den 27. september 2010

Disse 3 små venner...

... skulle gerne blive til et sengetæppe.





Jeg blev inspireret hos  hende her og er så blevet enig med mig selv om, at det skal være mit store "afskedsprojekt" inden vores store eventyr. Så har jeg noget, at få de meget lange - meget kolde - vinteraftener til at gå med. Og så dertil et brandnyt hjemmelavet sengetæppe til soveværelset i vores "nye liv"!

Noget der dermed forbinder det "gamle liv" med vores nye tilværelse i Danmark.

De ser altså lidt sølle og skæve ud; hvilket de sandsynligvis nok osse delvist er. Jeg havde nemlig hverken opskrift eller plan, men kastede mig bare hovedkuls ud i det. Så een er lidt skæv og en anden mangler en "fløj" fordi mor her døjer med en gang galopperende ammehjerne!! ;0)

Men jeg er sikker på, at man ikke vil lægge mærke til det i den store helhed til sidst.


*Written in BlogPress for iPhone*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar