mandag den 16. januar 2012

Heldragt kuller

Er det mon en officiel diagnose?! Aner det ikke, men jeg har i hver fald fået det... Har klippet stof til endnu en Heldragt, denne gang med lange ben og ærmer!

Olivengrøn med rød/lilla striber på ribrouleau'erne! Synes simpelthen der skal noget mere spræl på denne gang!

Jeg elsker crazy farvemix og det må da vel siges at sortere under denne kategori! ;0)

Jeg synes osse at der mangler noget til at bryde den "store" ensfarvede flade på brystet og overvejer at sætte Stof2000's egern-applikation på! Men det skal jeg lige finde ud af!

Billeder følger senere!!

2 kommentarer:

  1. Nej mon dog det er en officiel diagnose...hvad mon diagnosen så var da jeg syede ti nederdel udfra det samme mønster...til mig selv vel og mærke?

    SvarSlet
  2. Hahaha! Det er da for fedt... Ja, hvad andet kan kvinde gøre, når hun finder DET mønster, der bare er perfekt?! Jeg har planer om et lignende antal gamachebukser til mig selv!! ;0)

    SvarSlet