onsdag den 17. november 2010

er stadig lidt ulden i betrækket...

og strikker så strikkepindene gløder. Jeg har nemlig fået en del bestillinger på det strikkede sæt fra forleden. Så jeg må skynde mig, så jeg kan nå at følge med.

Overskuddet fra disse salg går ubeskåret til vores "Projekt Danmark 2011". Der skal bruges nogle penge til sådan en omgang. Så vi spinker og sparer og jeg forsøger at tjene lidt ved siden af.

Alle vores sparepenge røg i sidste måned da bilen pludselig gik i stykker (og uden en bil er man totalt LOST når man bor (med 3 små børn) i en lille bjerglandsby in the middle of nowhere! 10,000 Bobs farvel!!) og så var vi nødt til at hælde olie på fyret ... 11,000 Bobs farvel farvel!! Så der var ikke en rød reje tilbage på kontoen... *snøft*

Så derfor er jeg så lidt "på". Jeg har ganske enkelt ikke tiden til det hele. ØV!


Men vi klemmer ballerne sammen og forsøger ikke at lade os slå ud af sådan nogle ting... Så ha en skøn dag! Det vil jeg!

3 kommentarer:

  1. Hmm, ja det er ikke altid det der økonomi, gør lige som man havde tænkt...Held og lykke med ballestramningen og helbredet!

    SvarSlet
  2. Uff, dass ist gar nicht mal so einfach, dein Dänisch zu verstehen... Aber so mit "Ach und Krach" habe ich das zusammenbekommen... Ich hoffe, ihr habt bald wieder ein funktionstüchtiges Auto! Wie kommt es denn, dass es eine Dänin in ein Walliser Bergdorf verschlägt? Über deinen lieben Kommentar habe ich mich sehr gefreut! Leider habe ich keine Mailadresse von dir gefunden, um dir das Rezept zu schicken. Schreib mir doch bitte kurz eine Mail an mamaskram@bluewin.ch.
    Herzliche Grüsse
    Doris

    SvarSlet
  3. @Kirsten:
    Nej hos os er det i hvert fald sjældent. Men det går jo nok alligevel! Håber jeg! ;0)

    @Doris:
    Huch... Sorry, habe dein Kommentar erst jetzt gelesen. Bin so gestresst zur Zeit. Komme nicht immer dazu zu bloggen... ;0)
    Keine Ahnung wie es mir hier verschlagen hat, aber jetzt bin ich da... noch genau 7 Monate und dann hauen wir ab nach Dänemark. Ich habe es so satt hier. Hier ist es kalt und einsam und langweilig und viel zu teuer.

    Hoffe aber doch, dass du trotzdem mit mir weiterbloggen wirst? Ich werde zumindest bei dir bleiben, denn es ist recht selten (finde ich) dass man einen Deutschsprachigen Handarbeit/Bastel-blog findet mit soviel interessante Sachen. Und dann ist es sogar noch "ä Schwiizer" ;0)

    Merci vil mal für der Rezept. Mal schauen ob es mir gelingt die Sachen zusammen zu bekommen...

    LG Camilla

    SvarSlet