lørdag den 13. november 2010

Uld i lange baner


Ugens projektet har båret præg af, at vinteren for alvor er kommet til sydschweiz.

Uld i lange baner måtte der til! Først en ulden vest til Sebastian, som desværre er lige kort nok. Men pyt! Han ser sgu nuttet ud alligevel:





Og lidt til hovede og hals blev det osse til:




Et dejligt varmt sæt i 100% uld (Eskimo fra Drops) til min svigerinde! Huen er strikket efter en opskrift fra Drops. Tørklædet - eller "røret" er i eget regi.

Jeg skal snarest muligt ha lavet et sæt magen til til mig selv! :0)

Derudover har jeg ikke fået lavet så meget! Jeg er på penicillin pga af en skummel pande- OG bihulebetændelse, som (nu i ca en måned) har hjemsøgt mit - i forvejen hårdt prøvede - hovede! Så nu venter jeg bare på at bedringen skal indfinde sig.

Indtil da: een ting ad gangen! ;0)

Godnat med jer!!


*Written in BlogPress for iPhone*

1 kommentar:

  1. Lækker ser du ud! Sikke et lækkert sæt og et styk skøn unge!

    SvarSlet