tirsdag den 9. november 2010

Får ikke lavet en skid...

og stresser rundt. Det er altså kun derfor at jeg er lidt sjældent "på" i disse dage. Vinteren er kommet til de schweiziske alper og jeg pissefryser.
Vi fyrer hovedsageligt med træ her i huset så jeg slæber træ ind og fyrer op så man (indimellem) skulle tro, at vi steger hanekyllinger. Men er der noget jeg ikke ka fordrage er det altså at fryse. Det ka gøre mig fuldstændig vild og "towli", hvis jeg kan mærke kulden gnave i mine gamle svagelige knogler (gnæk gnæk... sikken selvmedlidenhedsagtig beskrivelse af sin person! ;0))

Jeg får da lavet lidt kreativt indimellem og vil da osse snart se om jeg ka få taget mig sammen til at få taget billeder og lagt dem ind. Men det virker altså LIDT uoverskueligt indimellem...

Og .... Onkel Anne!! Jeg har ikke glemt dig. Jeg pønser bare lige på lidt ekstra guf til Nisseposten!!! ;0)

3 kommentarer:

  1. Så er det bare med at få fyret op i brændeovnen og få noget uld på kroppen...og sådan er det ind i mellem, altså, at man ikke får lavet en skid!

    SvarSlet
  2. Åh, det kender jeg godt, både det med stressen og brændeovnen :-)
    Tak fordi du vil følge med på min blog, det er så spændende med alle de nye mennesker man kan dele ideer og erfaringer med.

    SvarSlet
  3. Ihhh... Se nu gik der en hel uge igen inden jeg fik taget mig sammen til at få skrevet et svar til jer skønne kvinder! Ka man egentligt købe ekstra tid på Amio??! ;0)

    Jeg har rent faktisk lige (for 2 sekunder siden) tændt op i brændeovnen igen og håber at vi ka holde varmen i løbet af dagen. For vinteren er vist kommet for at blive. Vi har snart en halv meter sne udenfor og idag bider frosten godt nok ska jeg love for... Brrrr!!

    Og så elsker jeg begge jeres blogs. Der følges flittigt med mens strikkepindene gløder! ;0)

    Ha en skøn dag! :0)

    SvarSlet