søndag den 17. oktober 2010

Det luner mit hjerte...

At sidde med en skøn buttet baby, som langsomt, mæt og tilfreds døser ind på ammepuden over skødet. Hans uskyldige lille ansigt som indimellem viser et af de små tandløse smil. Lyden af hans regelmæssige vejrtrækning og varmen fra hans lille krop!

Det gør mig lykkelig at powerhygge på sofaen med mine 3 "drenge" (Emma sover hos naboerne (som praktisk nok er min svigerinde og hendes 2 døtre). Valentin nulrer hår (på mig) mens han er på vej i Drømmeland. En søvnig søndag, som er gået med alt det skønne: Spise, sove og lege. Nu er legen slut. Game over!

Manden ser en film i TV og jeg læser alle jeres skønne blogs og glæder mig til alle de skønne projekter som jeg dagligt bliver inspireret til. For jeg indrømmer gerne, at jeg låner lidt hist og nupper lidt pist. I laver jo så fantastiske ting, som man jo osse bare må kaste sig ud i! Og det takker jeg jer for! Jeg ville ønske at jeg selv ville være i stand til at komme med nogle kreative egenkreationer. Men mine hjernevindinger er totalt udsolgte. Jeg har ammehjerne så det basker og mit energi-level skraber bunden. Så indtil jeg igen er oppe på tangenterne må I altså bære over med, at jeg bruger af jeres ideer. Håber det er i orden?!

Og så slutter jeg af med, at ønske jer en fredsommelig søndag-rest-aften!


*Written in BlogPress for iPhone*

3 kommentarer:

  1. Ja, der findes næsten ikke noget mere vidunderligt!

    SvarSlet
  2. Ja, man ku næsten fristes til at blive helt skruk om og om igen - bare ved tanken om at blive ved at ha sådan en bette een at hygge med!

    Men på dét punkt er det osse Game Over her i huset! Resten må gå på lånekontoen!! ;0)

    Knus
    Camilla

    SvarSlet
  3. selvom du skriver du har ammehjerne, lyder det altså rigtig hyggeligt, lige dér i din sofa. Roligt, trygt, varmt og godt.
    Nyd det - midt i lavenergi og des lige :-)

    KH Maria

    SvarSlet