fredag den 1. oktober 2010

Mobiltasker og Drømmekage

Ja, det er jo ikke lige hver dag man får lavet noget til sig selv. Men jeg trængte simpelthen til en mobiltaske til min kære iPhone, og det har jeg så lavet idag:









Uglebåndet er fra samme butik som igår. Du finder den her!!

Og i aften er vi inviteret til et arrangement i børnehaveklassen - hvor jeg var under de udvalgte til at bage - så der er et stort og yderst indbydende eksemplar af "Drømmekagen fra Brovst" i ovnen! Mums! Fotos følger ;0)

EDIT:

Her er den så - kagen!!





2 kommentarer:

  1. Hvor er det fint det bånd! Sådan ngoet kunne jeg godt ønske mig :)

    SvarSlet
  2. Det er meget fint. Er osse helt vild med det. Send lige en mail med din adresse, så ku det jo være at en lille nisse sendte noget til dig??? ;0)

    Krammer

    SvarSlet