torsdag den 21. oktober 2010

Vi har haft bryllupsdag idag...

... hele dagen!! :0)

5 år er det efterhånden blevet til. Det er godt nok gået hurtigt. Og det betyder så osse, at vores store pige nu snart kan fejre sin 5 års fødselsdag (for der er som bekendt nogle graviditeter der ikke varer 9 mdr *fnis/). 3 måneder og så er det så vidt.

Vi har hygget os hele aftenen. Godt nok ikke med noget særligt program. Bare hygget os på helt normal vis. Og det er osse godt nok.

Ungerne er blevet lagt i seng - de 2 store - med Peter Plys historie og putning. Sebastian, den bette lurendrejer, nægter at sove idag. Han er lidt småsyg og jeg regner med at det er grunden.

Men nu er jeg ved at være groggy. Så mon ikke jeg kan få ham overtalt, hvis han får lov at putte med mor i den store seng??

Godnat til jer derude!!!

1 kommentar:

  1. Ja, hvis jeg var den lille lurendrejer ville jeg slå til omgående! Sov godt

    SvarSlet