fredag den 8. oktober 2010

Hvor render tiden hen??

For den er sgut (så ka'et vist heller ik' bli'e møj mere Randrusiansk!! ;0)) her hos mig!

Jeg har i skrivende stund 63577936764 projekter inde i mit - i forvejen hårdt prøvede - lille hovede, men ka simpelthen ikke finde tiden til at få ført dem ud i livet.
Jeg fik jo mine fine bestilte børnetøjsbøger for nyligt, og er lige ved at gå ud af mit gode skind for at komme i lag med Elsebeth Gynther ... (Ja, altså ikke på DÉN måde tsk-tsk!!!),  fordi jeg er ret overbevist om at mine unger vil så noget så søde ud i det fine 70'er tøj. Men udover de par hjelme er det endnu ikke blevet til noget.

De sidste 2 aftener har jeg igen været græsenke og så går tiden altså med ungerne. For når man har 3 stk er der dæleme mange tårer der skal tørres, mange skænderier der skal forliges, mange "skæld-ud'er der skal klares", mange numser (hvis man da ka kalde 3 mange, for de HAR da kun een hver!) der skal skiftes/tørres/vaskes osv.... og så var der lige den endeløse liste af godnatsange og så "liiiiige et eventyr, mor!!". Som om man ka huske dem udenad!! Så du ka osse kalde mig digter, for jeg er ret overbevist om, at de der hunde med øjne så store som tekopper ikke normalt befinder sig i Rødhættes bedstemors hus. Men det passede altså lige ind i konceptet på dét tidspunkt *fnis*

I aften er vi så inviteret til yngstenevøens 1 års fødselsdag, og søndag til ældste-niecens 9 års fødselsdag (Bad timing, svigerinde. Hvis du nu havde fået hende præcist et år inden, så var hun blevet 10 år d. 10.10.2010!!!!), så der blir ikke tid til kreative udfoldelser. Men så ka man jo så istedet fylde sig med kage!! Heller ikke værst..... når det nu ikke kan være anderledes!!!

1 kommentar: