søndag den 30. maj 2010

Beautiful Bloggers Award'en....

... er nu osse blevet tildelt mig. Tænk engang!! Jeg blev boblende glad, fordi jeg som spritny blogger egentlig ikke forventede at dén ære skulle blive tildelt mig. Men Onkel Anne syntes altså at jeg skulle ha den. Og det er jeg meget stolt af...



Jeg er dog alligevel liiiige nødt til at gå og pønse lidt over, hvad jeg skal skrive dertil. Så mere derom senere!!

Reglerne for at modtage denne smukke award lyder:



Kopier awarden ind på din blog, for at vise du har fået den.


Tak og link til den du har fået den af


Link til 7 andre og skab derved lidt glæde ved det :)

Fortæl 7 ting om dig selv



Endnu engang tusind tak til Onkel Anne

og GOD SØNDAG til jer alle!! :0)

***


  1. Jeg er gift med en schweizer og bor i øjeblikket stadig i Schweiz. Dette ændrer vi dog på til næste år!! :0)
  2. Jeg ELSKER hvide Calla-liljer
  3. Jeg er dybt afhængig af køkkenmaskiner og har en maskinpark, som næsten kan måle sig med de Brødre Prices... og der er langt fra nok endnu!! ;0)
  4. Jeg elsker at lave og spise god mad. Særligt italiensk mad (og selvfølgelig dansk mad, som man ikke får så tit).
  5. Jeg er en familie-hygge-fis, som elsker lange søndage i familiens skød. Vi bruger mange timer på at køre lange ture i bilen, for at se og opdage nye ting.
  6.  Jeg taler med mine forældre over Skype flere gange om dagen, og savner det,  hvis vi en sjælden gang ikke har tid.
  7. Er blevet til en rigtig kaffetante under min første graviditet og MÅ have min daglige dosis Latte for at fungere optimalt.... 


Jeg ved ikke lige hvem jeg skal sende "bolden" videre til, da der sikkert er så mange der allerede har fået den. Derfor tillader jeg dem der ønsker det, selv at "modtage" denne skønne award og fortsætte på egen blog.




 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar