onsdag den 19. maj 2010

Jeg har lynende travlt....

Men jeg ta'r den med rooooo...... ;0)

Ja, bare jeg kunne. Men efter et par dage med ret kraftige veer (det rykker tættere på men der ER jo altså godt nok omkring 3 uger til termin!!!) er det pludselig blevet mig ret bevidst, at der snart kommer en ret så kraftig ændring i vores liv.

Pludselig kommer man i tanker om en masse småting, som man osse godt liiiige ku få klaret inden fødsel. Så jeg farer rundt og prøver at huske det hele. Samtidig er der jo osse en symaskine som skal passes. Og igår fik den hele armen. Jeg syede både et par farverige haremsbukser efter hende her´s opskrift og de blev ufattelig behagelige.

De er godt nok en anelse for store og jeg ligner nok mest en blanding af McHammer (U can´t touch this) og en klovn. Men pyt med det. Nu er der da ikke noget der hverken klemmer, kniber eller strammer over den nu noget velvoksne pyllemave..... ;0)

Der skal lige sættes elastik i "fødderne", så skal jeg nok se om jeg ka få taget et billede!! ;0)

Eftermiddagen og aftenen blev tilbragt med at få klippet stof ud og startet på mandens jeans. For hva gør man, når man er håbløs nybegynder  til at sy  (og ikke ejer for en skilling æresfrygt og angst ;0))???!!!!

Man køber da et Burda mønster og kaster sig i lag med et par jeans med 1000 detaljer!! ;0)

Men det ser faktisk ud som om, det lykkes mig at få et par helt pæne jeans ud af det. Nu er godt mere en halvvejs og med lidt held kan der tages billeder i morgen (manden er desværre ikke hjemme i aften til at prøve dem på!!).

 Nå, jeg smutter for nu. Der er lige nogle rotteunger der skal hygges lidt med... :0)

2 kommentarer:

  1. Hvor vildt du syr jeans! Dem glæder jeg mig til at se billeder af. Jeg har også forsøgt mig med et par haremsbukser a la Lis, men de blev også ret store i det (og meget MC Hammer-agtige) og mandens kommentar var, at han syntes det lignede jeg havde ble på :-) Syr nok ikke lige så mange flere af dem, men de var da heldigvis nemme og de må da være helt skønne på sådan en højgravid krop. Jeg har også tænkt at gemme mine ned sammen med det øvrige ventetøj.

    SvarSlet
  2. Hej Mie,

    Ja, jeg er nok osse lidt skudt i roen, at jeg gir mig i kast den slags, når jeg nu er nybegynder. Men det er typisk mig. De ser osse meget fine ud, men er selvfølgelig blevet ALT for store (de passer fint dér hvor man sku måle), men er nærmest gigantisk i benene (han er lidt bred over bagen, min mand *fnis*). Så nu må jeg se om den ka reddes uden at alt skal pilles op igen. Men det lærer men jo osse en masse af.

    Min mand er helt vild med mine McHammer bukser. Han vil arve dem siger han. Så vil han rende rundt i dem ude i haven. Det ender sq med at han havner på den lukkede!! Ali Baba og de 40 røvere... ;0)

    Jeg har i øvrigt spurgt Lis (har ik fået svar endnu) om hun har en vejledning til de andre haremsbukser på hendes side. De sidder nok lidt pænere... Og JA, de er vidunderlige at ha på...

    Mange knus
    Camilla

    SvarSlet