fredag den 21. maj 2010

Har tilbragt natten...

på fødegangen!

Er dog kommet hjem igen - uden baby....

Dvs. med baby, men stadig efter 2-i-1 principppet. Det startede med, at dagen igår var plaget af kraftige veer og de blev ved og ved.
Skulle jo så alligevel til lægen med ungerne (mere dertil senere...) og dér havde jeg så osse et par kraftige veer. Lægen blev en anelse bleg om næbbet og foreslog, at vi dog lige ku ta et "kig" - for at se om der osse var noget der gav sig. Og det var der. Der er altså allerede fremgang i sagen, men veerne er altså - efter en grundig inspektion på fødegangen af både jordemoder og gynækolog - stadig for svage til at gå i fødsel lige nu.

Så jeg fik lov at tage hjem igen for at lade mig forkæle af mand og børn pinsen over. Mandag skal jeg så lige komme forbi igen, for at tjekke op om sagen. Så ved vi mere....

Emmas hoste skyldes en kraftig forkølelse og Valentins en ordentlig omgang astmatisk bronkitis - så han røg lige på en 4 dages Cortisonkur. Hun får hostesaft. Hun er lidt pylret og han er frisk som en havørn. Hvis man lige ser bort fra hosten selvfølgelig.

Jeg render stadig rundt med de hér veer, som både er og ikke alligevel og det er lidt irriterende, for man har fornemmelsen af, at det ka gå igang hvert øjeblik det skal være. Og alligevel kommer jeg såmænd nok til at gå "linen ud" i sidste ende. Der er jo stadig 3 uger til termin.

Jeg gad jo godt liiiige ha lavet lidt mere ved symaskinen, men jeg orker næsten ikke alligevel. Nu får vi se!!

Hej så længe!!
Camilla

3 kommentarer:

  1. Jamen dog! Sikke da en dag. Men altså vi har jo helt glemt at aftale, at du skal være online når du føder, så vi kan følge med på bloggen :)

    SvarSlet
  2. Vi kan gå i shorts i dag :) uhm dejligt, men vi har også ventet længe!
    Har lyst til en sejltur i dag, præcis som da jeg var barn og vi tog på sejlture.

    SvarSlet
  3. Uhhh, sejltur lyder som sød musik i mine ører...

    Nu er vandsport jo ikken noget de gør så meget i hernede. I hvert fald ikke hvor vi bor. Men det må vi ha lavet om på, når vi er i Danmark.

    Vi kan osse være i haven i shorts idag. Men må hellere lade være, nu hvor ungerne stadig døjer med hosten. Ellers vil de osse bare, og så har vi balladen!! ;0)

    Vi er ved at plante petunia og andet godt i vores blomsterkasser. Dejligt.

    Ha en skøn dag!!

    Knus
    Camilla

    SvarSlet