søndag den 16. maj 2010

Der har været grus i maskineriet...

hele dagen. Ville sy en hurtig T-shirt til ungernes fætter, som blev 3 år idag. Men maskinen syntes altså ikke at det sku være så let. Jeg kæmpede i flere timer og fandt alverdens ting nede i "maskinrummet". Men til sidst lykkedes det altså og FABIO fik sin T-shirt. Shirten har jeg altså - som man jo sikkert kan se - IKKE lavet selv. Og bogstaverne kunne osse godt ha været pænere, men egentlig havde jeg slet ikke tid til at sidde så længe ved maskinen. Men en halvfærdig Fabio T-shirt er altså ikke lige noget vi ka bruge til noget herhjemme - så jeg ku lisså godt få projektet færdigt!



Derudover har jeg de sidste regnfulde dage fået lavet et par hættetrøjer til "Rosinen", som jeg selv synes er blevet helt gode... Man er jo nybegynder, og det er osse fint sådan!! Der blev osse lige sat en ny linning i mine efterhånden godt brugte - og yderst behagelige vente-joggingbukser. Den gamle var simpelthen fuldstændig smadret efter at ha været i brug gennem 3 graviditeter, så dér røg der lige et stykke fra en gammel babybody!! JA! I læste rigtigt. Det stribede stykke ER faktisk fra en body og det passer lige perfekt. Nu blev de ikke kun hele, men osse helt smarte at se på!! ;0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar