lørdag den 29. maj 2010

Tid til forsømmelse...

Jeg har simpelthen været alt for dårlig til at få lagt noget ind på bloggen de sidste par dage. Men der har været så meget. Dagene har været fyldt ud med kraftige (pluk?-)veer og en masse andet. Der er blevet gjort hovedrent i køkkenet - OK køleskabet mangler endnu, men dér skal jeg først lige ha samlet lidt ekstra motivation -, plantet pelargonier og andet skønt i haven, vasket tøj i lange baner ( jeg fatter simpelthen ikke hvor al det tøj kommer fra!!!) og sidst men ikke mindst VENTET...

Den søde ventetid er ikke længere så sød. Man er ved at blive tosset i hovedet, for man vil jo helst ha det overstået med det samme. Både fordi det er hårdt for kroppen at være højgravid, men bestemt osse fordi, at man glæder sig at lære den lille ny at kende. Jeg er SÅ spændt på hvad ungerne siger til den bette. Valentin blir sandsynligvis jaloux. Han er lidt af en "Mor-Dreng". Men han snakker jo gladeligt til maven og siger "Baby!" så overraskelsen blir nok stor, når han opdager, at der rent faktisk VAR en baby derinde... *fnis*

Nå, men når jeg nu ikke selv kan ta mig sammen til det store kreative orgie (har i øvrigt selv kreeret en babyhue - billeder følger senere - den havde jeg næsten helt glemt), så er det jo godt, at Mormor kan:


Billedet øverst til højre forestiller min kusines skønne datter i hendes outfit (som min mor hjalp hende med at sy) til sidste skoledag i går.  Bukserne og nederdelen er til min datter som elsker blå og pink og "Emilblusen" er til Valentin. Dén er jeg godt nok forelsket i. Den stakkels knægt kommer jo ikke til at gå i andet hele sommeren.... ;0)

Tak Mormor!!

3 kommentarer:

  1. Hvor er det søde ting, din mutti har syet. Og den stribede skjorte til Valentin er helt bestemt et sommerhit!
    Hvor langt tid er det du har til termin?

    SvarSlet
  2. Hej Camilla
    Det bliver spændende med en baby snart :)
    Hos mig er der lidt krea i gang. men jeg er jo en del i vores have, og glæder mig til vi får den nøgle, så vi kan komme ind i vores nye hjem :)
    Knus
    Anne

    SvarSlet
  3. Camilla jeg har tildelt dig en award, som du kan se på min blog. Jeg håber du vil tage imod den :)
    KH
    Anne
    PS hvis du føder lige nu, er det ok du ikke lige med det vuns tager imod den :)

    SvarSlet