lørdag den 15. maj 2010

Så fik jeg endelig tid...

til en hurtig update.

Manden holdte fri igår hvilket vi så benyttede os af til en tur på planteskolen. Vi fik købt 5 smukke gerbera til stuen og en masse forskellige krydderurter til haven.

Derudover fik jeg mig et lille "fuglehus-vindspil", et mangefarvet flueforhæng til hoveddøren og en skøn hængekøje i pink og orange, som så i løbet af ugen skal monteres ude i haven. Men der skal først lige laves en stabil indstøbning af en stolpe til den ene ende, så mor her ikke ender på bagdelen nede på jorden! ;0)



Ungerne fik sig nogle skønne tekande-formede vandkander til at lege med ude i haven og alt i alt var det en skøn tur. Man skal jo til at benytte sig af den tid man har endnu, inden den lille blir født. Da der jo så lige bliver lavet om på eens hverdag IGEN...

Det tager alligevel altid lidt tid at vænne sig til den nye situation, når der er kommet en lille ny til. Selvom det er den 3. er man da bestemt ikke udlært og de er jo osse forskellige - og opfører sig derfor osse forskelligt. Det er ikke noget man kan planlægge.

Nu er jeg så igang med at skære denimstof til, til mandens nye bukser. Det er et større projekt at få det hele til at passe, når man har 2 nysgerrige små langfingre, som MEGET gerne vil hjælpe med det hele. Men lige nu har jeg fået dem med faderen ud i haven, så ka jeg da få 5 minutter til lidt onlinetid.

Næste projekt for idag er at lave en portion hjemmelavet chokoladeis, som jeg lovede Emma i går. Ellers skal der vist bare slappes af. Syningen af bukserne får lov at vente enten til senere i aften, eller osse til i morgen. Jeg orker næsten ikke mere idag. Der er stadig 1000 ting der skal klares og bare tanken om al dét får mig til at blive så gruelig træt, så jeg må hvile mig indimellem.

Billederne fra igår smider jeg ind senere. Nu skal der laves is... :0)

2 kommentarer:

  1. Mums hjemmelavet is. Sender du et par stykker til DK? :)

    SvarSlet
  2. Du ka komme forbi Randers til næste sommer, så ska jeg lave is til dig og din søde søn... :0)

    Den blev bare GO, ska jeg hilse at sige - Nesquick is... yummy!!

    SvarSlet