onsdag den 26. maj 2010

Rivejern og redebygning

Det er da ufatteligt så lidt der skal til, for at få een helt op at ringe i øjeblikket. Jeg har udviklet mig til et rivejern af format. Ungerne driver mig til vanvid, hunden er endnu værre og manden.... han har bare at passe på, at jeg ikke bider når jeg snerrer af ham.

Er det et tegn på, at det snart er så vidt, eller er det bare fordi det er ved at være så anstrengende, at man ikke KAN andet end at være bidsk?!

Jeg undskylder hermed af hele mit hjerte - til både mand og børn. Jeg vil snuppe mig en beroligende appelsinblomstte og lover bod og bedring!!!

***

Redebygningen er så småt igang. I går fik jeg både vandet blomster, pudset vinduer, vasket tøj og gjort toiletter rene.... nærmest på een gang!! ;0)

Idag står den så på endnu mere tøjvask, der er lagt nyt sengetøj på, gjort klar til plante-ompotning (er det et officielt ord?!) og planlagt de indledende øvelser til ny indretning (jeg ELSKER at flytte om) i køkkenet....

Der er gået redebygger i mig, og det er egentligt dejligt, for så får jeg da endeligt noget fra hånden. Jeg har haft alenlange lister med ting der skal klares, men det er aldrig rigtigt blevet til noget. Men NU.... uhadada!! Jeg ska komme efter dig, ska jeg!! ;0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar