lørdag den 15. maj 2010

Vil lade freden sænke sig...

.. over det lille hjem og gå i seng. Der er fuld gang i den i maven, så det står endnu hen i det uvisse om jeg overhovedet kommer til at finde søvn. Men det er da et forsøg værd. ;0)

Det blir tydeligvis endnu en vildbasse... eller som Emma mente: "Hvis det ikke blir en pige, så blir det nok Kung-Fu Panda"!! *fnis*

Jeg LOVER højt og helligt, at jeg nok endeligt skal få updatet med alle de fotos som jeg har taget de sidste par dage. Men jeg synes bare, at dagene er alt for korte (og så dog alligevel ALT for lange ... de fleste småbørnsmødre vil nok kunne nikke genkendende til dette... ;0)) - så jeg har svært ved at nå alt det jeg gerne vil. Men "Jeg ska' nok!!" som gode gamle Sonja fra Saxogade ville ha sagt...

Indtil da ønsker jeg jer alle en god lang nat!!

GODNAT og sov godt!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar